Laat ons je helpen!
Lees onze FAQ
For the future
For the future
Designed by Kaylee
ndustry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type
specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsu
Bezorgen
Bij Tip de Bruin bieden wij verschillende verzendmethodes aan zodat je zelf kan bepalen hoe, waar en wanneer je jouw bestelling in ontvangst neemt. Als je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 een bestelling plaatst, dan versturen wij diezelfde dag nog jou bestelling met PostNL en ontvang je deze (bijna altijd) de eerst volgende dag. De bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op dinsdag geleverd. Nadat jou bestelling geplaatst is ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Niet thuis?
Indien je na een 2e bezorgpoging niet thuis bent bij de levering, wordt het pakket opgeslagen bij een PostNL distributiecentrum. Je kunt dezelfde dag nog een voorkeursdatum en tijdsstip aangeven waarop het jou uitkomt. Hierbij kun je het opgegeven trackingnummer en postcode invoeren op de website van PostNL. Het pakket zal dan weer aangeboden worden wanneer jou dit schikt.
Afhalen bij een afhaalpunt
Het is ook mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. In het bestelproces kun je het dichtstbijzijnde afhaalpunt vinden door je postcode in te voeren. Vergeet niet om bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Afhalen in onze winkels
Je kan je bestelling ook gemakkelijk afhalen in onze winkel op de Nieuwendijk in Amsterdam. Je bestelling wordt dezelfde dag nog voor je klaargezet en deze is dan binnen openingstijden af te halen in onze winkel. Vergeet niet om bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Verzendkosten
NL verzending boven €150 | gratis | |
NL verzending onder €150 | €4,95 | |
Extra kosten avondlevering | €2,00 | |
Verzending binnen de EU | €14,95 |
Bij Tip de Bruin kun je gebruik maken van verschillende betalingsmogelijkheden. Dit doen wij in samenwerking met Buckaroo, die al 4 jaar op rij uitgeroepen zijn tot beste Payment Provider en voldoen aan de zwaarste veiligheidseisen.
iDeal
Online betalen via alle Nederlandse banken.
Creditcard
Betalen met Visa & Mastercard (wij accepteren alleen Verified by VISA of MASTERCARD SecureCode kaarten).
PayPal
Betaal eenvoudig en veilig met je gebruikersnaam en wachtwoord van je PayPal account.
Bancontact
Bancontact / Mister Cash maakt het mogelijk te betalen via de online betaalsystemen van de grootste Belgische banken.
Giropay / Sofortbanking
Giropay / Sofortbanking maakt het mogelijk te betalen via de online betaalsystemen van de grootste Duitse banken.
Algemeen
Aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden als deze niet aan de wensen van de klant voldoen. Tip de Bruin hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Voorwaarde is dat de klant het aankoopbewijs kan overleggen en de artikelen onbeschadigd en niet gebruikt/gedragen zijn. De artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele labels en naar behoorlijke wijze te zijn verpakt. Voor online aankopen geldt dat retourneren alleen mogelijk is met een volledig ingevuld retourformulier. Deze heb je ontvangen bij de bestelling.
Retouren of Ruilen via de post
Online aankopen kunnen alleen geretourneerd worden met een ingevuld retourformulier. De klant verpakt de retour te zenden artikelen bij voorkeur in de originele verzenddoos en gebruikt het retouradres dat staat vermeld op het retourformulier. Retouradres: Tip de Bruin Online, Nieuwendijk 82-90, 1012 MR Amsterdam. Na ontvangst inspecteert Tip de Bruin alle retour gezonden artikelen. Tip de Bruin is gerechtigd artikelen te weigeren en terug te sturen, wanneer deze gedragen lijken te zijn, beschadigd, of waarvan de originele labels zijn verwijderd. Zodra Tip de Bruin de retouren heeft verwerkt en aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren is voldaan, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant.
Retouren of Ruilen in de winkel
Het is ook mogelijk aankopen te ruilen of retourneren in de Tip de Bruin winkels op de Nieuwendijk. Bij retourneren van online aankopen ontvangt de klant een retourbewijs van de betreffende Tip de Bruin winkel. Als voldaan is aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren van de online aankoop wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te betalen.
Verzending
Tip de Bruin is niet verantwoordelijk voor problemen die zich voordoen tijdens het retour zenden van artikelen. Bijvoorbeeld (maar niet uitsluitend): goederen die beschadigd raken tijdens verzending of verkeerd bezorgd worden. Tip de Bruin adviseert daarom een verzender te gebruiken die de waarde van de retour gezonden artikelen verzekerd en de klant een bewijs van verzending geeft. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en worden niet vergoed door Tip de Bruin.
Retourformulier
Het retourformulier dat u bij uw bestelling ontvangt kunt u ook hier bekijken of printen.
Algemeen
Bij Tip de Bruin proberen wij iedere bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij doen er iedere dag alles aan om onze klanten tevreden te houden. Mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn dan kun je bij ons een klacht indienen. Dit kan per e-mail of telefonisch via onderstaande contactgegevens. Dien je een klacht in per e-mail, dan proberen wij deze binnen 24 uur te beantwoorden. Uiteraard is het ook mogelijk om een klacht in te dienen in onze winkel.
E-mail: info@tipdebruin.nl
Tel: 020-6249402
Bij een klacht kijken wij altijd naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die je hebt ingediend. Dit wil zeggen dat het artikel datgene moet doen wat je in alle redelijkheid mag verwachten van het artikel. Daarnaast heb je alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. Een klacht word niet in behandeling genomen wanneer deze veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Nadat je een klacht bij ons hebt ingediend gaan wij deze samen met de fabrikant beoordelen. Is je klacht gegrond, dan vervangen wij het product binnen de garantietermijn.
Heb je vragen, opmerkingen of tips?
Telefonisch: Bel ons op 020-6249402. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09.30 tot 18:00
WhatsApp: App ons op 06-27192807. App ons voor vragen over onze producten of om een afspraak te maken in onze winkel!
E-mail: Mail naar info@tipdebruin.nl. Wij streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Post: Tip de Bruin BV, Nieuwendijk 82-90, 1012MR Amsterdam, the Netherlands.